Вебінар “Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів”, Academic IQ

Лис 25, 2021

Запрошуємо на вебінар “Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів”.
Коли: 30 листопада 2021 року
Час: 16:30
Де: Платформа “Зум”
Участь у вебінарі безкоштовна, за умови попередньої реєстрації.
❗ Лінк на реєстраційну форму: https://forms.gle/9d7BwSXNxtTsFhsG9
Під час вебінару ми ближче познайомимося із поняттям «хижацькі видання» та які наслідки публікація у них несе для дослідників. Спікерка Діна Вьорткіна розповість про практики, які можна використовувати, щоб забезпечити прозорість й ефективність перевірки наукових статей співробітників чи потенційних працівників. Учасники вебінару також отримають доступ до онлайн-ресурсів, які можуть використовувати для детального аналізу хижацьких видань та підвищення рівня обізнаності серед науковців, адміністраторів та студентів.
Спікерка:
Діна Вьорткіна, директорка Офісу інформації та навчальних технологій Коледжу освіти Університету штату Флорида. Сфери її професійних зацікавлень включають навчальні та освітні технології, інновації у вищій освіті, навчальні системи, професійний розвиток, профорієнтація для молодих працівників та керівництва освітніх закладів, онлайн та змішане навчання й викладання, активні освітні простори, а також включення інноваційних навчальних технологій у середню та вищу освіту.

Схожі новини

Студенти Львівського медичного університету вдосконалюють навички безпеки в умовах воєнного стану

Студенти Львівського медичного університету вдосконалюють навички безпеки в умовах воєнного стану

1 травня 2024 року став для студентів Львівського медичного університету днем активного навчання та вдосконалення навичок у сфері безпеки життєдіяльності.У...

Запрошуємо студентів та викладачів ЛМУ на соціально-психологічний тренінг «Емоційне вигорання: психологічні способи регуляції та саморегуляції»

Запрошуємо студентів та викладачів усіх факультетів ЛМУ насоціально-психологічний тренінг «Емоційне вигорання: психологічні способи регуляції та...