Протиепідемічні заходи при проведенні іспитів КРОК

Жов 22, 2021

1️. У день проведення іспиту у закладі вищої освіти забороняється проведення інших заходів, у тому числі лабораторних та практичних занять, контрольних та підсумкових заходів, публічного захисту дисертацій тощо.

2️. Заклади вищої освіти визначають маршрути здобувачів до аудиторії проведення іспиту та формують графік, за яким відбувається допуск в будівлю, де проводяться іспити. Маршрути та графік допуску повинні враховувати час необхідний для проведення термометрії та запобігти утворенню скупчення осіб.

3. Перед початком іспиту проводиться температурний скринінг усім особам, які залучені до проведення іспиту (здобувачі, проктори Центру тестування, відповідальні особи з числа працівників закладів вищої освіти):

Особи, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 ºС або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до проведення іспиту.

У разі недопуску здобувача до складання іспиту, проктором та відповідальною особою з числа представників закладів вищої освіти складається акт.

4. На вході до будівлі, в якій проводяться іспити, заклади вищої освіти організовують місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів:

Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

5️. Допуск до будівлі та участь у проведенні іспиту дозволяється лише у захисних масках та респіраторах:

Респіратори можуть використовуватись протягом всього тестування.

Захисні маски повинні змінюватись не рідше ніж раз на 3 години або якщо маска забруднилась/стала волога.

Допуск до закладу вищої освіти супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують здобувачів з інвалідністю забороняється.

6️. Місця розсадки здобувачів визначаються завчасно, з дотриманням дистанції між ними не менш ніж 1,5 метри та не більше 50 здобувачів в аудиторії:

В місцях проведення іспитів розміщується додаткова інформація (плакати/банери) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.

Під час іспиту, за сприятливих погодних умов, рекомендовано відкрити вікна, при зачинених вхідних дверях.

7️. На території закладу вищої освіти необхідно розмістити контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».

Звертаємо Вашу увагу, що у разі ухвалення державною комісією ТЕБ та НС рішення про перехід до «червоної зони», у столиці діятиме низка обмежень, зокрема, доступ до аудиторій для проведення іспиту здійснюватиметься за наявністю у здобувачів  одного з нижче зазначених документів:

  • «жовтий» чи «зелений» COVID-сертифікат, іноземний COVID-сертифікат;
  • документ про отримання однієї дози вакцини – форма 063-О;
  • міжнародне свідоцтво про вакцинацію;
  • негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на COVID-19 – чинний 72 години.

За матеріалами testcentr.org.ua

Схожі новини

Вебінар “Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів”, Academic IQ

Вебінар “Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів”, Academic IQ

Запрошуємо на вебінар "Публікація статей у хижацьких виданнях: наслідки для дослідників та університетів". Коли: 30 листопада 2021 рокуЧас: 16:30Де: Платформа...

Заліково – екзаменаційна осіння сесія 2021 – 2022 на  фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)

Заліково – екзаменаційна осіння сесія 2021 – 2022 на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)

Шановні науково – педагогічні працівники та студенти! Інформуємо Вас, що заліково – екзаменаційна осіння сесія 2021 – 2022 н. р. на фармацевтичному факультеті...

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» 25 листопада 2021 року, м. Тернопіль

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» 25 листопада 2021 року, м. Тернопіль

Запрошуємо вчених і провідних фахівців у галузі суспільних, психологічних та педагогічних наук взяти участь в роботі ІІ Міжнародної науково-практичної...