РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО IDMEDIA СПІЛЬНО З SCHOLARSHIP ОГОЛОШУЄ ПРО СТАРТ ГРАНТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ УКРАЇНИ НА НАПИСАННЯ СТАТЕЙ НА МАРКЕТИНГОВУ ТЕМАТИКУ. НАША МЕТА – ДОПОМОГТИ ТАЛАНОВИТИМ СТУДЕНТАМ ЯКІ ЦІКАВЛЯТЬСЯ МАРКЕТИНГОМ І РЕКЛАМОЮ РЕАЛІЗУВАТИ СВОЇ ІДЕЇ. ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ ОТРИМАЮТЬ ГРОШОВІ ПРИЗИ.
Хто ми?
Рекламне агентство IDMedia – лідер в сфері надання послуг з розміщення зовнішньої реклами в Україні. В арсеналі компанії більше 130 000 рекламних конструкцій – ми покриваємо всю територію країни, даючи можливість клієнтам розмістити рекламу як в обласних центрах, так в і маленьких містечках і селищах. У нас можна замовити:
- білборди в Одесі;
- білборди в Києві;
- білборди в Харкові;
- білборди в Львові;
- сітілайти в Одесі;
- сітілайти в Києві;
- сітілайти в Харкові;
- ськролли в Одесі;
- ськролли в Києві;
- ськролли в Харкові;
- відеоборди в Одесі;
- відеоборди в Києві;
- відеоборди в Харкові.
Ми спростили всі процеси з розміщення зовнішньої реклами до максимуму: зрозумілий сайт, швидкий пошук, досвідчені менеджери, рекордна швидкість реакції і надання послуг.
Про якість наших послуг говорять наші нагороди: “Лідер галузі”, “Компанія року”, “Вибір країни”.
Буде розіграно 16000 грн.!
- 1 місце – 10 000 грн
- 2 місце – 4 000 грн
- 3 місце – 2 000 грн
Етапи проведення конкурсу на стипендію *
- Оголошення про початок конкурсу (01.09.2021)
- Прийом конкурсних робіт (до 31.12.2021),
- Визначення переможців (до 31.01.2022)
- Оголошення переможців на сайті (01.02.2022)
* – організатор залишає за собою право змінювати терміни проведення конкурсу
Хто може взяти участь в конкурсі
- Студенти українських ВНЗ
- Студенти денної або заочної форм навчання
Як взяти участь
1. Написати статтю на одну з тем
- Основні цілі і завдання зовнішньої реклами. Ретроспективи і перспективи розвитку зовнішньої реклами.
- Зовнішня реклама: огляд основних форматів, розрахунок показників ефективності і чому формат 3х6 найпопулярніший розмір в Україні.
- Значимість і місце зовнішньої реклами в цифровому світі. Зовнішня реклама як засіб формування іміджу компанії. Як буде виглядати зовнішня реклама через 10 … 20 … 30 років?
- ЗУ про рекламу. Що повинен знати рекламодавець, щоб його реклама відповідала законодавству.
- Маркетингові стратегії в зовнішній рекламі. Хитрощі маркетологів: огляд і аналіз основних.
2. Стаття повинна відповідати параметрам
- Стаття повинна бути повністю унікальна (сайт для перевірки – advego)
- Стаття повинна мати чітку і зрозумілу структуру
- Текст статті повинен налічувати від 10000 до 30000 символів (без врахування пробілів)
- Стаття повинна бути на Українському або Російському мовою
- Стаття повинна містити перевірені факти.
3. Написати на нашу пошту – ( grant@idmedia.com.ua )
- Тема листа: “Учасник гранту”
- У своєму листі напишіть пару коротких пропозицій про себе і про те, чому ви вибрали цю тему
- Прикріпіть до електронного листа свою статтю в форматі MS Word.
- Лист повинен бути відправлений не пізніше 31.12.2021
ВАЖЛИВО!
Право на подальше використання ваших статей залишається за організатором
Суддівська колегія
-
ДМИТРО ДАВИДЧУК, ДИРЕКТОР IDMEDIA.
-
ГЛУЩЕНКО ІРИНА, ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ.
-
ВАЛЕРІЙ КАЛИНА, МАГІСТР МАРКЕТИНГУ, АВТОР СТАТЕЙ ПРО РЕКЛАМУ.
Відповіді на можливі запитання
- Що буде, якщо не виконати одну з умов
Відповідь: Якщо це не впливає на результат, ми готові розглянути статтю. - Яким чином будуть визначені переможці
Відповідь: Переможці будуть обрані колективним рішенням суддів. - Як дізнатися про перемогу?
Відповідь: Переможцям конкурсу прийде лист на електронну адресу, з якої було надіслано конкурсна стаття. - Як переможці зможуть отримати свою нагороду
Відповідь: Нагорода буде перерахована будь-яким зручним способом протягом тижня після отримання реквізитів від переможців.