Моніторинг якості освітньої діяльності
Моніторинг являє собою системну діагностику якісних і кількісних характеристик ефективності функціонування і тенденцій саморозвитку освітньої системи, включаючи її цілі, зміст, форми, методи, дидактичні й технічні засоби, умови і результати навчання, виховання і саморозвитку особистості і колективу.
Відповідно до Положень «Про організацію освітнього процесу у ВПНЗ “Львівський медичний університет”», «Про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти» та «Про моніторинг та забезпечення якості вищої освіти» проводиться моніторинг та забезпечення якості освіти. Основними завдання моніторингу є:
– доведення до відома науково-педагогічного тас тудентського колективів змін ув умовах та вимогах до совітнього процесу;
– контроль за дотриманням кафедрами, факультетами законодавчих актів та нормативно-правових документів про вищу освіту;
– розроблення та аналіз якості освітніх програм із усіх спеціальності;
– аналіз та узагальнення стану організації навчально-методичної роботи;
– методичне забезпечення освітнього процесу;
– якість управлінської діяльності на рівні структурних підрозділів;
– організація та проведення замірів залишкових знань;
– аналіз результатів підсумкових контролів.
Внутрішній моніторинг якості освіти |
Якість організації освітнього процесу (на основі анкетування) |
Якість навчальних результатів здобувачів освіти |
Зовнішній моніторинг якості освіти |
Акредитація освітніх програм Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти |
Результати ЄДКІ |
Висновки експертної комісії |