Круглий стіл у онлайн форматі “Основи академічної доброчесності”

Кві 16, 2021

16.04.2021 у онлайн – форматі відбувсся круглий стіл “Основи академічної доброчесності” серед студентів спеціальностей 222 Медицина та 227 Фізична терапія, ерготерапія під час якого було обговорено поняття академічної доброчесності, дотримання правил академічної доброчесності серед здобувачів освіти та викладацького складу.

Під час обговорення студенти були активними, мали багато запитань та комунікували один з одним на актуальну тематику, дізнались про використання системи Unicheck, інтеграцію її в систему дистанційного навчання.

Також було проаналізовано результати крайнього анонімного опитування на тему “Дотримання академічної доброчесності у Львівському медичному інституті”

 Організатори круглого столу:  кафедра гуманітарних та соціально-економічних дисциплін,  кандидат педагогічних наук, доцент Цюра Світлана Богданівна.

Схожі новини

Запрошуємо на XІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи» що проводитиметься 1 листопада 2022 р.

Запрошуємо на XІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи» що проводитиметься 1 листопада 2022 р.

До участі у конференції запрошуються науковці, викладачі ЗВО, докторанти, аспіранти, слухачі магістратури, студенти, громадські організації та всі зацікавлені...

Налагодження співпраці з Проєктним офісом Національного університету «Львівська політехніка»

Налагодження співпраці з Проєктним офісом Національного університету «Львівська політехніка»

У головному корпусі Львівського медичного інституту ми провели вже 5-у зустріч з Керівником « Проєктного офісу» Львівська політехніка" - к.т. наук, доцентом...

Важливо! Про навчальний процес у Львівському медичному інституті

Важливо! Про навчальний процес у Львівському медичному інституті

Шановні учасники навчального процесу у Львівському медичному інституті! На основі рекомендацій Міністерства освіти і науки України  ( Лист МОН від 27.06.2022...