Якість освіти
Система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти ВПНЗ “Львівський медичний університет” базується на основі вимог Закону України «Про вищу освіту», «Про освіту». На сьогоднішній день в університеті сформована внутрішня нормативна база системи якості, яка включає: стратегію розвитку на 2023-2028 рр., Положення про організацію освітнього процесу у ВПНЗ “Львівський медичний університет”. Ключовим документом, що визначає інституційну основу та регламентує процеси забезпечення якості є Політика забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти ВПНЗ “Львівський медичний університет” |
Моніторинг якості освітньої діяльності |
Відділ забезпечення якості вищої освіти |
Опитування здобувачів вищої освіти |
Опитування стейкхолдерів |
Опитування професорсько – викладацького складу |
Опитування випускників |
Результати опитувань |
Відгуки про нас |
Рейтингове оцінювання педагогічних та науково-педагогічних працівників університету |
Якість освіти – комплекс характеристик освітнього процесу, що визначають послідовне та практично ефективне формування компетентності та професійної свідомості. Це певний рівень знань і вмінь, розумового, фізичного й морального розвитку, якого досягли випускники освітнього закладу відповідно до запланованих цілей навчання і виховання
Компоненти якості освіти:
Зовнішні
-Відповідність якості освітніх послуг запитам здобувачів та їх батьків
-Відповідність якості освітніх послуг державним освітнім стандартам
-Імідж ЗВО, що гарантує стабільно високу якість освіти, її конкурентноздатність
Внутрішні
-Якість основних умов освітнього процесу
-Якість реалізації освітнього процесу
-Якість результатів освітнього процесу
“Якість освіти можна представляти як багатовимірну модель соціальних норм і вимог до особистості, освітнього середовища, в якому відбувається її розвиток, та системи освіти, яка реалізує їх на певних етапах навчання людини. Крім того, різні його суб’єкти – споживачі по–своєму… оцінюють якість освіти як суспільний ідеал освіченості людини, як результат її навчальної діяльності, як процес організації навчання і виховання, як критерій функціонування освітньої системи“
О.І. Ляшенко